Thursday, September 20, 2012

speechless

ye...memang aku terlalu menyusahkan orang...
tapi...
kome kene pikir...
bende yg jadi, bukan keinginan aku...
aku xnk pun..

kome yg nak pegang tanggungjawab as a bla bla bla...
then, bile something bad happen jd kt aku..
kome merungut...
"PENAT"..."SAKIT HATI".."TAK LARAT"...

ok..mybe klu aku berada di tempat kome, aku pun akn rasa bende yg sama...
ye..bkn mybe..tapi MEMANG...kalau aku,mau aku maki2..haha..aku ni mmg over..
so,ape2 pn..deme tu kira sabar la sbb dpt hadap patient mcm aku..
sbb, kena mengadap pesakit yg MELAMPAU..over....
tapi, aku rasa, kome pun ptt pikir, n ptt rasa SEKIRANYA kome berada di tempat aku...

seriously...
aku seorang HAMBA yg tidak maksum..
yang sentiasa melakukan kesalahan..
yang mempunyai hati..
yang mmpunyai perasaan...
dan kalian juga...

tolong la ada istilah paham..
memahami diri aku...
aku tak mintak utk jadi mcm ni....
aku tak mintak...
aku try utk paham keadaan abg2 dan kakak2...
ye..mmg dh try...
dan aku pn dh paham..n that's why, aku keep say SORRY and THANK YOU tak benti...
smpai aku rasa...word yg paling byk aku guna spnjang keberadaan aku kt ukm ni..
adalah 2 words tersebut...


jika kalian sudah tak sanggup untuk melayan kerenah aku..
izinkn aku pergi...dan blah dr kolej UNGKU OMAR.....

Allah menyayangi hambaNya yang sabar....
kalian sabar dan,
aku ingin menjadi golongan yang sabar... :")

No comments:

Post a Comment