Friday, September 14, 2012

"getalife....!!"...ok..i want a new life... :)

assalamualaikum...

padamnya post2 lama, menunjukkan aku padam semua kisah silam yg terjadi pd aku...
baik..buruk...
aku just amik utk jadikan pedoman..insyaallahh..
semua yang jadi, sudah terikat dengan HIKMAH..
Allah yg mengizikn semua ini jadi..
it's mean..Allah nak aku belajar...

aku nak berubah...
dari dulu..
dangan petunjuk yg Allah bg...
kawan2 yg baik utk guide aku...
gee..zainab..alia..sarah..syafiqah..dan yg lain2..semua byk nasihat aku..
then, masuk tempat keje..
tuan lan, tuan nurul, abg lan, abg nizam...
mengajar aku erti KEHIDUPAN...

dan pengajar yang setia...iaitu..KELUARGA..
terima kasih untuk semua...

di sini...tempat baru..UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA..
kakak2 dan abang2 yg mengajar aku...
mcm2...menolong aku...
aku akui...aku tergolong dlm manusia yg byk menyusahkan semua org...
teruknya aku...
maafkn aku..
moga2 kalian yg membantu mendapat rahmat dariNya..

bimbing hati aku ya Allah...



No comments:

Post a Comment