Saturday, September 22, 2012

may Allah ease everything...

assalamualaikum...

assume too much..
ok...
bende  ni kekadang blh jd point utk wujudkn satu pergaduhan..
baik gado yg besor..yg sederhana..yg kecik..

sbbkn terlampau taksub dgn bende yg bernama 'assume'
ade je akn bertelagah..
termasuk aku..
sbb aku pn selalu gk assume2 ni...
mmg..
teruk bebenor perangai teman ni chorrr...

kate nk berubah..
padahalllllllll...hambar.....

aku tak nak dh ade perasaan menganggap mcm2...
sbb..aku dh pernah ade pengalaman yg sgt x osem..
"they assume too much"..
aku menjadi mangsa keadaan...
aku sakit..
n lastly???
jgn risau...pd pengakhirannya...Allah akn tunjuk yg Dia Maha Adil...

btw,esok aku ade intebiu SUKSIS.....
Allah lorongkan jalan untuk utk intebiu, tanpa buat ujian fizikal...
may Allah ease everything...
doakan putri.. :)

ok...bende yg x lari dr benak fikiran aku..
smpai sekarang...
AKU SERING MENYUSAHKAN ORANG...
okeyyyy...

maaf abg2,kakak2,makcik2,pakcik2...
putri terlalu menyusahkan...

kekadang rasa mcm nk tahu..
ape motif hidup kalau asyik nk susahkn orang??kan...
tp xpe..itu ujian...untuk aku..untuk mereka..

pada siapa yg byk tolong aku...
aku berterima kasih sesangat...
tersangat..
sangat-sangat...
menyangatkan...
serius....
even deme merungut ke..ape ke...xpe..
aku paham...
mybe kalau aku kt tempat deme..
aku pn cm 2..
hahah..
aku rasa, kalau aku kt tempat deme...bkn aku merungut je..
mau aku maki hamun...hahah...
aku ni kn PEMBERONTAK..bahahha..pemberontak sgt...
secara kesimpulannya.....deme OSEM....
aku tak tau nak balas jasa deme mcm mane....
ape yg pasti...
Allah akn balas jasa baik anda semua...
komfem...

aku tak mampu nak balas..
sbb jasa deme terlalu banyak..
blh tak balas dgn blnje mekdi lunch time??
murah sikit..hahahha..ok tunggu gaji...

cakap pasal gaji..mane p gaji tak masuk lagi..
KDN xde duit ke acane??....
ok xpe..mybe xde rezeki lg...
mybe kalau aku dpt awal2, skng dh abih aku belanja...

buat masa skang..aku kene berjimat..guna duit gaji yg masih ade..
*ok bukak purse, bau duit je..duit xde*
bosannnnnnnnnnnnn...


No comments:

Post a Comment