Sunday, September 30, 2012

hai stalker..i miss u badly!! :)

assalamualaikum..
salam 1 malaysia..
salam IM4U...

ceh...entry x blh blah..
bajet2 aku ni ramai sgt nk stalker...nyenyenye...


ok alhamdulillah..td settle game silat olahraga kelas B puteri...

PERAK...ok..osem r tu..
mmg sesuai la dgn effort aku yg ntah pape..haha..
ceh..bkn effort yg ntah pape..tp effort yg tak seberapa..
dgn x ready ape..haha..
maklum le..dh 2-3 tahun tinggalkn silat..
tetibe masuk balik dgn game yg agak osem..lwn plak ngn budak wakil ukm..hahha..mmg xde harapan la cite die..

hambarrrr....hampaaa..sedih..
yup..actually mmg sedih...
sebab niat aku mmg nk banggakn kolej ungku omar...
ceh..poyo..
ok,tp itu serius...

niat mcm tu timbul bile aku dgr rumours..
ade org kata aku dh jatuhkn nama kolej..dan sewaktu dengannya..
ok,mmg sedih..
mybe aku tak sedar dgn ape yg aku buat..ermm..mybe..

mcm abg aku ckp..
"tak semua kite betul,tak semua orang lain salah,tak semua kite salah,tak semua orang lain betul"...
kalau aku salah...aku betul2 mintak maaf...xde kalau..sebab mesti ade salah pnye..standard..manusia memang suka buat silap..klu x buat silap,bile mau blajo...?

"A person who never made mistake never tried anything new"
-Albert Einstein-

so.....?.tapi sebenarnye aku tak tau pun ape yg aku buat sampai aku dh jatuhkn nama kolej..hahha..serius..tak tau...
ok xpe..maybe ade la tu yg aku buat..klu tak,nape org blh cakap cenggitu ye dak??hahah...xde hal la..statement biasa.. "mulut org mane blh tutup"... :)

haaa..n that's why bile aku gagal dapatkn emas untuk Ungku Omar aku rasa sedih gile2...
rasa mcm gagal sgt2..
kuar gelanggang dlm hati aku, "sorry KUO"..jumpe kak mimi..aku cakap.. "sorry kak mimi"... :'(

ahhhh...sedih..serius...tapi xpe..aku pegang dgn quote.. 

"if u've never failed,u've never tried anything new"

so..aku akn try lg utk teruskn bakat aku..bahahaha..
aku ckp bajet mcm bakat aku osem sgt je...nyenyenye..poyo!.. :p

aku rasa,aku sebenarnye patut lawan dgn org yg buat rumours pasal aku..hahah..baru puas bantai..hahah..adakah die hanya membanggakan kolej dgn mulut murahan die je??ok xpe...xjejaskn pung...

nk citer psl silat olahraga..

main olahraga ni sgt la susah..akceli,xde la susah mane..tp susah la jgk..hahah...mental dan fizikal kene kuat..
mental..kene pndai psycho..kene confident..kene pandai kawal emosi..jgn nangis bile kene tibai..mental x blh koyak..haha..dan sewaktu dengannya..
klu dr segi fizikal..kene kuat yg penting..hahah..speed n stamina kene osem...kene brani 'belasah' lawan..yg penting kaki..kene power kekuda..baru susah org nk jatuhkn..haha..btw,aku pn jatuh..terserlah ketidakuatan kaki aku..hahah...maklum le..dh lama x training kt KHTC..

nway..ckp pasal SUKEM...
aku tak sangka 1st game aku lawan bdk KMPK..
ex-roomate aku pnye ex-classmate..faham?haha..
senang citer,aku knl die..skali blok ngn aku..
satu aras ngn aku..
slalu trserempak die kt tandas..bahahha..tmpat x blh blah..
die power kot...
sbb die bdk taekwando..so..mmg power..mmg aku takot jgk la bile kene lawan ng die..nebes2...hahah...
tp alhamdulillah...pemberian rezeki tu bukan keje kite..tu keje yg Maha Memberi... :)

yg pakai spek kt tgh2 tu la..

apa2 pun..pengalaman tadi sgt osem..
satu pendedahan awal untuk aku..ye..sbb b4 dis aku main stakat standard skolah2 je..sekarang ni standard UNIVERSITASSSSS...hahah..
so..blh la dikatakan aku baru nak up..haha...

terima kasih untuk abang syah,abg din,kak mimi,kak falhah,syahir n faiz...sebab bg sokongan kt aku..even aku tak osem bg kome...

ABG SHAH (FELO), SYAHIR (PENGURUS SILAT), AKU, KAK FALHAH, FAEZ, ABG DIN (JAKSA SUKAN)
SYAHIR (EMAS)...KAK MIMI (PELEPAS YG OSEM)..
HAAA....LUPE....akceli..abg eiji la paling byk membantu..
die la rekemenkn aku utk join pencak silat ni....khemaiinn abam eiji..dr alteras smpai ke silat..haha..syg abammmm..

harap dapat jumpe kat stadium dlm tournament silat..... :)
secara kesimpulan..awok nk gtau..bende yang jadi..banyak mengajar aku...ye..baik bende baik,baik bende buruk..sume mengajar...
let bygone be bygone..what had happened to you in the past has no power over this present moment, because LIFE is Now...

salam....

No comments:

Post a Comment