Thursday, January 10, 2013

tempat persinggahan...

bile kat alam nyata tiada tempat utk aku bercerita..aku memilih jalan utk luahkan semua di alam maya...nampak pelik?...akceli x pelik sgn zaman sekarang pun...

secara jujurnya..aku nak life yg dulu...
happy je..
sakit pn x kire dh...
sakit ke ..x ke.. sama bagi aku...
ape yg ara cakap..masih terngiang2 kt otal aku...
"tolong bagi aku ayu yang dulu"..

aku cuba utk jd sehappy yg dulu..
yg dpt n mampu happy kn org lain..
aku try...wlupn mybe nmpk mcm fake...

secara rasminya..aku KALAH dgn ujian yg aku dpt..
aku kalah dgn kawan2 aku yg cuba utk 'membina' aku..
thanks...mmg aku kalah...

mybe ape yg aku dpt adalah balasan dr dosa2 aku yg dulu..
dlm mngadap ujian ni pn aku x abih2 buat dosa...
so,aku x tau la mcm mne balasan yg aku akn dpt nanti atas dosa yg aku buat sekarang...
"Tuhan bayar cash"..
itu betul...
ape yg Allah buat bersebab...
so nnt kite xde la nk tanggung azab beberat sgt...
dlm masa 'pemberian balasan' ni kau akn tau langit tu tinggi mana..

apa yg aku harap..aku harap kt diri aku..
try utk berdiri sgn sndiri..
move on!...go on!!..dan sewaktu dengannye

walaupun mmg susah..
salam..

No comments:

Post a Comment